Απορίες, συμβουλές και απόψεις ενός υποψήφιου ψηφοφόρου...


 
Καλησπέρα και πάλι,
Τι να πεις και τι να ευχηθείς τώρα λίγες ώρες πριν τις εκλογές, λίγες ώρες πριν ξεκινήσει η Ελλάδα να ψηφίζει; Καλά μυαλά;  Ότι και να πω (γράψω) το ίδιο κάνει. Ο καθένας ξέρει πάνω κάτω τι θα ρίξει μέσα στο φακελάκι.
Προσωπικά μέχρι και πριν από ένα μήνα έλεγα πως δεν θα πάω να ψηφίσω και να πάνε όλοι να….Αλλά τελικά το να το βάζεις κάτω και να παρατάς αυτήν την τόσο προσωπική και σημαντική κίνηση που μπορεί να κρίνει όλη τη χώρα θεωρώ πια ότι είναι λάθος. Κι έτσι αποφάσισα να ψηφίσω έπειτα από χρόνια αποχής.
Τώρα το τι θα ψηφίσω, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Πολλή φαιά ουσία έκαψα πάνω σε αυτό. Δυστυχώς από τότε που ανακοινώθηκε η αποφράδα ημερομηνία, 7/5 εκλογές 2012, ήμουν δίπλα σε υποψηφίους, άκουγα τις θέσεις τους, πήγαινα μέχρι χθες, σε προεκλογικές συγκεντρώσεις, ομιλίες, καθώς λόγω της δουλειάς μου (δημοσιογράφος) δεν μπορούσα να απέχω. Και έτσι σχημάτισα μια πλήρης άποψη για όλους τους κυρίους και κυρίες που ανακατεύονται στις φετινές εκλογές του 2012.
Μέχρι και αυτήν την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές ακόμη δεν έχω καταλήξει τι θα ρίξω μέσα στην κάλπη. Ωραία. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα ψηφίσω τα 2 μεγάλα κόμματα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Ε, αρκετά πιστεύω…φάγανε, φάγανε….Ας φάει και κάποιος άλλος βρε αδελφέ!
Πέραν της πλάκας όμως, σε αυτές τις εκλογές θεωρώ ότι πρέπει να ψηφίσουμε με το ένα χέρι στην καρδιά και με το άλλο στο στυλό. Γιατί κακά τα ψέματα, πολλά θα κριθούν τη Δευτέρα. Από το αποτέλεσμα αυτών των εκλογών. Πρέπει να σταματήσει να μας επηρεάζει η ιδεολογία και το τι πιστεύαμε τόσα χρόνια, τι πιστεύουν οι γονείς μας, η οικογένεια μας και ακόμη- ακόμη και εμείς οι ίδιοι τόσα χρόνια. Έχω μια φίλη η οποία μου είπε τις προάλλες πως «ρε συ δεν πάει το χέρι μου να ψηφίσω άλλο κόμμα!». Κι όμως πρέπει. Για το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας. Έτσι δεν είναι;
Σαφώς και δεν προτείνω να ψηφίσετε ένα συγκεκριμένο κόμμα, το μόνο που πιστεύω και προτείνω και θα κάνω και εγώ η ίδια, είναι να δώσω και να δώσουμε όλοι μας  την πολύτιμη ψήφο (και εσείς έτσι πρέπει να τη δείτε), σε ένα κόμμα στο οποίο συμφωνώ με το πρόγραμμα του, τις απόψεις του προέδρου του όλα αυτά τα χρόνια (όχι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, το ξαναλέω) και τέλος η παράταξη αυτή, να βρίσκεται στην πλευρά που εγώ υποστηρίζω όλα αυτά τα χρόνια. Είτε αυτή είναι αριστερά, δεξιά, κέντρο και ούτω καθεξής.
Νομίζω ότι κατέληξα. Εσείς;

Σχόλια