Δείρετε όσο θέλετε.Δημοκρατία έχουμε εξάλλου....Έχουμε;



Καλημέρα και αυτό το πρωινό.
Το θέμα σήμερα δεν είναι ευχάριστο αλλά παρόλα αυτά έχει γίνει μάστιγα στη μικρή μας χώρα.
Δείρτε. Είναι μόδα.
Πρόκειται για τους ρατσιστικούς ξυλοδαρμούς που έχουν κατακλείσει τη χώρα. Τι έγινε ξαφνικά και από πού βγήκε όλο αυτό το μίσος και ο ρατσισμός; Τον είχαμε κρυμμένο βαθιά μέσα μας, δεν εξηγείτε αλλιώς. Και να που τώρα ήρθε το κόμμα της Χρυσής Αυγής και μας το κάνει πιο εύκολο. Δείρτε. Είναι μόδα.
Το ερώτημα μου είναι αν το κόμμα επιτρέπει τις ενέργειες αυτές ή αν συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων εις το όνομα του κόμματος βγαίνουν και δέρνουν χωρίς την άδεια του. Αν δεν κάνω λάθος, η Χρυσή Αυγή βγήκε και καταδίκασε τα ρατσιστικά επεισόδια. Ίσως. Αλλά και πάλι, βουλευτές του κόμματος βγήκαν τις προηγούμενες ημέρες στους δρόμους.
Προσωπικά καταδικάζω όλα τα επεισόδια βίας. Είμαι κατά. Σιχαίνομαι τη βία κάθε μορφής.
Θεωρώ απαράδεκτο εν έτη 2012 να βγαίνει στους δρόμους η οποιαδήποτε ομάδα και το οποιοδήποτε κόμμα και εις το όνομα της δημοκρατίας και της ελευθερίας του έθνους των Ελλήνων από τους ξένους(άκουσον άκουσον!) να σκορπάει τον τρόμο και το…ξύλο σε ανυποψίαστους αλλοδαπούς πολίτες. Διότι μιλάμε για πολίτες, ανθρώπους, είτε αυτοί είναι κίτρινοι, μαύροι, κόκκινοι, πράσινοι.  Σε όλους το ίδιο αίμα τρέχει. Νόμιμοι και παράνομοι. Και τώρα που ανέφερα και το αίμα….
Το αίμα είναι κόκκινο. Ούτε κίτρινο ούτε μαύρο…
Τι  απαράδεκτη αιμοδοσία ήταν αυτή που κήρυξε η Χρυσή Αυγή; Αίμα μόνο για Έλληνες; Ανατρίχιασα μόνο που το άκουσα. Δηλαδή αν πεθαίνεις αγαπητέ μου Χρυσαυγίτη και χρειάζεσαι μετάγγιση απαραιτήτως και η μόνη σου επιλογή θα είναι το αίμα ενός Πακιστανού, δε θα το δεχτείς; Θα προτιμήσεις να πεθάνεις; Και εγώ θα σου πω και το άλλο. Χαμπάρι δεν θα το πάρεις. Για τον απλούστατο λόγο ότι κανένας γιατρός σε όλο τον πλανήτη γη δεν θα μπορέσει να σου πει αν το σακούλι με το κατακόκκινο αίμα άνηκε κάποτε σε Πακιστανό, Ινδό, Αφρικανό ή οτιδήποτε άλλο μισείς.
Είμαι πολύ υπέρ στο να εκφράζουν τις απόψεις τους.
Δεν είμαι κατά της Χρυσής Αυγής. Είμαι πολύ υπέρ στο να εκφράζουν τις απόψεις τους. Δημοκρατία έχουμε. Δεν ενστερνίζομαι τις απόψεις τους, αλλά είμαι πολύ υπέρ στο να τις εκφράζουν. Όπως και τα υπόλοιπα κόμματα στη βουλή. Αλλά διαφωνώ στο να παίρνουν την εξουσία στα χέρια τους, όπως για παράδειγμα να διεξάγουν ελέγχους στα πανηγύρια και στα καταστήματα της επαρχίας (δουλειά της κάθε δημοτικής αρχής)  και ότι δεν τους αρέσει σε αυτά, να τα κάνουν λαμπόγυαλο. Και άλλα τέτοια υπέροχα.  
Δυστυχώς ή ευτυχώς(λέω εγώ) έχουμε δημοκρατία. Έχουμε; Ο καθένας ότι γουστάρει (στην κυριολεξία) κάνει. 

Σχόλια