I-phone 5:Μάπα το...μήλο, ή το μαγείρεψε σωστά ο Cook;


Καλησπέρα και πάλι,
Είχα πει πως δεν θα σχολιάσω την παρουσίαση του νέου κινητού τηλεφώνου της Apple, γνωστό σε όλους πλέον σαν i-phone, λόγω του πανικού που συμβαίνει γύρω μας, λίγο η κρίση λίγο οι ξυλοδαρμοί (στο επόμενο άρθρο), λίγο η ΔΕΘ….αλλά ρε παιδί μου με προκαλεί…Μόλις λίγες μέρες μετά το άτιμο, έχει ξεπουλήσει! Η εταιρεία έχει σταματήσει πλέον να δέχεται τις παραγγελίες του γιατί δεν προλαβαίνει! Δηλαδή ο Χριστός και η Παναγία! Εδώ στον κόσμο πεινάνε και το συγκεκριμένο τηλέφωνο αξίας πολλών ευρώ πουλάει σαν τρελό, έχοντας φτάσει την μετοχή της Apple στο Θεό!
Δυστυχώς ή ευτυχώς εγώ λατρεύω τα προϊόντα του…λευκού μήλου και τα αγοράζω με την πρώτη ευκαιρία. Όχι σαν καμία τρελή που αναζητά ότι καινούργιο βγαίνει, απλά ο επόμενος υπολογιστής μου θα είναι mac, (γιατί ο τωρινός έχει καταντήσει…θερμοσίφωνας), το επόμενο τηλέφωνο μου θα είναι i-phone και τελειώσαμε. Δεν θα πάω να ψωνίσω ούτε το καινούργιο i-pad, ούτε το νέο i-pod. Για τον απλούστερο λόγο ότι δεν μου χρειάζονται.
Ικανοποιώ τις ανάγκες μου μια χαρά, με τις παραπάνω συσκευές. Τις δυο τελευταίες τις θεωρώ περιττές για τον απλούστατο λόγο πως το i-phone και κάθε…phone σου κάνει άνετα την δουλειά του και σαν i-pod και επίσης ο mac και το κάθε φορητό laptop (κάτω των 2 κιλών) σου κάνει άνετα τη δουλειά σου και σε καλύπτει πλήρως και καλύτερα από ένα i-pad.
«Γιατί είναι Apple
Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί να ψωνίσω ένα προϊόν από την Apple και να πληρώσω το βάρος μου σε χρυσό γι’ αυτό, ενώ μπορώ με πολύ λιγότερα χρήματα να αγοράσω ένα άλλο αντίστοιχης εταιρείας για παράδειγμα της Samsung, με περισσότερες δυνατότητες σαν συσκευή και να γλιτώσω και την τσέπη μου από το ξετίναγμα; Για τον απλούστερο λόγο που απαντώ στον φίλο μου κάθε φορά που διαφωνούμε επάνω στο συγκεκριμένο θέμα. «Γιατί είναι Apple!».
Ναι, ναι, οι πολέμιοι του…μήλου τώρα θα βρίζετε και θα ωρύεστε λέγοντας πως «σας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου», «για όλα φταίει εκείνος ο τρισκατάρατος- θεός ‘χωρέστον- Steve Jobs» και άλλα τέτοια που ακούω σε καθημερινή βάση όταν ανοίγω την κουβέντα για υπολογιστή mac με τον φίλο μου, όπου στο τέλος μην νομίζεις και απελπίσου από τώρα γιατί πάλι το δικό μου θα περάσει και παρά τα χίλια καλά οφείλω να ομολογήσω (να λέμε και του στραβού το δίκιο δηλαδή) του Samsung series 9 notebook, εγώ πάλι τα δικά μου θα κάνω και θα δώσω 1300 ευρώ για να πάρω έναν υπολογιστή με λιγότερες δυνατότητες, στην διπλάσια τιμή αλλά ομορφότερο στην εμφάνιση. Όπως λέει και ο φίλος μου(ναι, ναι, παντογνώστης!) την μετοχή της Apple την κινούν οι γυναίκες! Δεν εξηγείτε αλλιώς!  Πίστεψε με αγάπη μου, ο …κολλητός μου ο Jobs, ήξερε τι έκανε. Λειτουργικά προϊόντα που μπορούν να είναι και πανέμορφα. Γιατί κακά τα ψέματα η εμφάνιση μετράει. Και πολύ μάλιστα.
Πού είσαι Steve...
Στο θέμα μας. Τι καινούργιο έχει να μας προσφέρει το νέο i-phone; Ειλικρινά σας το λέω (και είμαι λάτρης του μήλου), το απολύτως τίποτα. Είναι παρόμοιο με το προηγούμενο μοντέλο, όπως και το προηγούμενο με το πιο προηγούμενο, εκτός από κάποιες μικροδιαφορές, όπως καλύτερη οθόνη, πιο λεπτή, αλουμίνια πίσω άποψη, πανοραμική φώτο, (κλεμμένη πατέντα από το Samsung galaxy), και σαφώς πιο γρήγορο. Επίσης έχει και κάτι άλλα ακαταλαβίστικα καινούργια, όπου σε εμάς τους απλούς κοινούς θνητούς και όχι γκατζεντάκηδες, μεταφράζονται σαν μπλα μπλα μπλα….Κοινώς τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα…
Αλλά είναι i-phone. Θα τρέξουν τώρα όλα τα ψώνια μόλις έρθει στην μικρή φτωχή(;) μας χώρα να το αγοράσουνε! Που είσαι Steve να δεις τη μετοχή σου να ανεβαίνει…


 ΥΓ.  Εν κατακλείδι απάντηση δεν μπορώ να δώσω γιατί υπάρχουν τόση πωρωμένοι σε αυτόν τον πλανήτη με το μικρό λευκό μήλο, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ο κ. Jobs έκανε πολύ καλά τη δουλειά(job) του...

Σχόλια