Κρίση έχει μόνο εκεί που μας συμφέρει τελικά...



Περνώντας σήμερα το πρωί με το λεωφορείο του ΟΑΣΘ την Εγνατία, με έπιασε κατάθλιψη. Άδεια καταστήματα παντού, σε κάθε γωνιά της απέραντης αυτής οδού. Και υπάρχουν ακόμη και οι επιχειρήσεις που κρατούν. Με νύχια και με δόντια. Με τους καταστηματάρχες να κάθονται στις πόρτες των μαγαζιών τους και να χαζεύουν τους περαστικούς.
Άλλη μια θλιβερή εικόνα, στην παρακάτω στάση, μια γυναίκα Ρομά, καθισμένη κατάχαμα να αλλάζει πάνα το μωρό της (το άλλο δίπλα της στο καρότσι) και ένας έμπορος από ένα διπλανό μαγαζί να της ουρλιάζει να τα μαζέψει και να φύγει.
Παρακάτω μια ζητιάνα με μισό πόδι να στέκει σε ένα τοίχο και να ζητιανεύει. Λίγο πιο κάτω μία άλλη να κοιμάται επάνω σε ένα χαρτόκουτο .Απ’ το ραδιόφωνο ακούω τη φωνή του Χατζηνικολάου να χαιρετά την πόλη μας μέσα από τα ερτζιανά, με τη φράση «Γεια σου Θεσσαλονίκη κούκλα!» καταλαβαίνετε ότι μου ήρθε να τον πάρω τηλέφωνο και να του πω την φράση που μου ήρθε εμένα στο νου «Ποια κούκλα, πανούκλα μήπως ήθελες να πεις;» Δουλευόμαστε και μεταξύ μας πια.
Πως έχει καταντήσει έτσι η Σαλονίκη…Δηλαδή πριν λίγα χρόνια η Εγνατία έσφυζε από ζωή και τώρα…υποφέρει. Και όχι μόνο η Εγνατία. Η Τσιμισκή, η Μητροπόλεως και πάει λέγοντας…
 O άνθρωπος των 600 ευρώ το μήνα, πως θα έρθει κυρία μου σε εσένα και θα δώσει 200 ευρώ για ένα τζην;
Ωστόσο οι τιμές στα καταστήματα των παραπάνω οδών (Μητροπόλεως, Τσιμισκή) δεν λένε να πέσουν. Πήγα σήμερα σ’ ένα κατάστημα ρούχων (ελληνική φίρμα) στην οδό Τσιμισκή για να αγοράσω ένα τζην μιας μέτριας ξένης μάρκας και μόλις είδα το καρτελάκι μου ήρθε έμφραγμα! Κόστιζε 210 ευρώ! Ναι, ναι ήταν από χρυσό. Δηλαδή έλεος. Κρίση έχει μόνο εκεί που μας συμφέρει τελικά.
Πήγα και εγώ σε μια μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων (ξένη) και με πολύ λιγότερα χρήματα έκανα τη δουλειά μου. Ε, συγνώμη. Στο πρώτο κατάστημα, περιμένουν την κ. Δασκαλάκη να πάει να αγοράσει 5 -6 παντελόνια του…χρυσού, για να μην καταντήσει και αυτό αλά …Εγνατία, μάλλον.
Ε, μετά μου κλαίγεστε δεν έχετε δουλειά! Ε, πως θα έχετε, άμα το τζην, το τελείως απλό, έχει 200 ευρώ; Αυτό με τα swarovski πόσο θα έχει, κανένα εκατομμύριο;
Αν ο νέος άνθρωπος που παίρνει το μήνα 600 ευρώ πως θα έρθει κυρία μου στο κατάστημα σου και θα δώσει τα 200 σε εσένα; Και άμα στα δώσει, μετά με τι θα ζήσει με τα 400, θα μπορέσει να βγάλει το μήνα;
Πέρασα τώρα σε τελείως άλλο θέμα, αλλά συγχύστηκα. Τέλος πάντων. Καλησπέρες…

Σχόλια