Τι τρελο-χώρα είναι αυτή πια, μνημόνια ψηφίζονται, μας ψεκάζουν, στη Βουλή "σκοτώνονται"......


 Μνημόνια ψηφίζονται ελέω των πολιτών, οι καθαρίστριες στη Βουλή των Ελλήνων παίρνουν πρώτο μισθό 1900 ευρώ, οι βουλευτές πληρώνονται με 16 μισθούς και παχυλά επιδόματα το μήνα, στη βουλή σκοτώνονται σαν τα σκυλιά και έξω από αυτήν γίνετε της …κακομοίρας χωρίς κανένας από μέσα να δίνει σημασία, μας ψεκάζουν με αμφιβόλου ποιότητας αέρια και εγώ αναρωτιέμαι τι γίνετε ρε παιδί μου σε αυτήν την μικρή μας χώρα, γιατί κάθε μέρα  κάτι περίεργο έως εξοργιστικό συμβαίνει και κανείς δεν αντιδράει;
Γιατί μας αναγκάζουν να θέλουμε να φύγουμε μακριά από τη χώρα μας όλοι αυτοί που μας κυβερνάνε; Γιατί μας αναγκάζουν να σιχαθούμε αυτούς και την ίδια μας τη ζωή και τη χώρα μαζί;
Ελληνάρας forever!
Εγώ σκέφτομαι να παρατήσω τις σπουδές μου, να σταματήσω τις ξένες γλώσσες μου, να σκίσω τα πτυχία μου (που αποκτήθηκαν με πολύ κόπο και ατέλειωτο χρόνο), να σταματήσω το πανεπιστήμιο και να πάω στη βουλή να δουλέψω καθαρίστρια. Καλύτερα θα είναι. Γιατί να «στύβω» το μυαλό μου μέσα στα βιβλία και να γράφω ατελείωτα άρθρα και εργασίες όλες τις ώρες τις ημέρας, ενώ μπορώ με ένα ξεσκονόπανο και με μια ηλεκτρική σκούπα να βγάζω τα διπλάσια λεφτά, να δουλεύω λιγότερες ώρες και να έχω και τα προνόμια μου σαν υπάλληλος της βουλής;
Βρε, δεν βάζω και μια υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος για να ξεκινήσω και καριέρα; Σιγά- σιγά με λαμογιές και ρουσφέτια θα γίνω και βουλευτής! Στην Ελλάδα ζούμε, γιατί όχι;
Γιατί είμαστε Έλληνες, γι’ αυτό!
Αν όλοι σκεφτόμασταν με τον παραπάνω τρόπο αυτή η χώρα δεν θα υπήρχε σήμερα. Ευτυχώς έχει εμάς τους απλούς πολίτες που πληρώνουμε τους φόρους μας, τα τέλη μας, τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, κλπ και κρατάμε τη χώρα αυτή τέλος πάντων, από το να  γκρεμιστεί τελείως. Αναρωτηθείτε όμως, τι έχει να γίνει αν σταματούσαμε ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ να πληρώναμε τα πάντα. Τι θα γινότανε τότε;

Υ.Γ. Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες σήμερα.

Σχόλια