Παρεξηγημένη μου Δευτέρα: Αφιέρωμα στη χειρότερη μέρα της εβδομάδας


Κάθε Δευτέρα αισθάνομαι την ξενέρα να με "βολιδοσκοπεί" από παντού. Όχι επειδή πρέπει να πάω στη δουλειά. Τη λατρεύω τη δουλειά μου. Αλλά επειδή την Δευτέρα την έχω συνδέσει από μικρή με μέρα σχολείου και παύση διασκέδασης- ατέλειωτου παιχνιδιού και χαλάρωσης του Σαββατοκύριακου και οι...μνήμες μου, φαίνεται πως δεν μπορούν να την αποδεχτούν.
Πλέον η Δευτέρα σηματοδοτεί το τέλος του καθισιού του Σαββάτου και της Κυριακής και την αρχή ενός πενθήμερου φουλ από άγχος, ξενύχτι, ατέλειωτα κείμενα, έρευνα, καφέ, τηλέφωνα, νεύρα, βιταμίνες κ.α.

Το καλό με την Δευτέρα είναι πως σε επιστρέφει στη βάση σου. Είναι σαν να σου λέει «φίλε, τέρμα τώρα το χαλάρωμα και η Ζεν κατάσταση στο κρεββάτι αγκαλιά με το μαξιλάρι και το mac, ήρθε η ώρα να κάνεις ντουζ, να φτιαχτείς και να αρχίσεις τον μαραθώνιο του 5ήμερου. Αυτό όμως είναι κάπως λυτρωτικό εν μέρη. Εννοώ πως η κατάσταση Ζέν- βρωμοφαγητό-ταινία-χαλάρωση, δεν μπορεί να σε ακολουθεί όλη την εβδομάδα, καθώς απ’ το κρεββάτι κανένας δεν έκανε τίποτα το σοβαρό και αξιόλογο εκτός από τον J.Lennon και την Y.Ono στα 70’s.
H Δευτέρα, εκτός από το ξύπνημα στην πραγματικότητα, που προσφέρει, μας δίνει και την ευκαιρία να δημιουργήσουμε. Να φτιάξουμε κάτι το οποίο το προγραμματίζαμε και το οραματιζόμασταν μέρες. Όλα τα ωραία πράγματα γίνονται τις καθημερινές. Το Σ/Κ όλο μαλακίες κάνουμε. Ως συνήθως...

Η δική μου Δευτέρα ξεκίνησε πριν 3 ώρες. Ξύπνησα με την υπέροχη σκέψη «γαμώτο! Δευτέρα!», μέσα στον εφιάλτη που έβλεπα. Ο τελευταίος, μια και το συζητάμε, αφορούσε μια μέρα (Δευτέρα) στο γραφείο, που ξαφνικά παίρνοντας  το πλάνο-πρόγραμμα της ημέρας, διαπιστώνω πως πρέπει να γράψω 10 άρθρα μονομιάς για να κλείσω και να συμπληρώσω το κενό της δουλειάς μου για τη μέρα εκείνη. Ναι, ναι ο καθένας μας έχει τα προβλήματα του. Το συμπέρασμα του ονείρου; Τα όνειρα μας ετοιμάζουν γι αυτό που μας περιμένει. Το υποσυνείδητο μου φώναζε. «Ξύπνα, Δευτέρα, γραφείο».
Τέλος πάντων. Δευτέρα. Καλή εβδομάδα σε όλους με λιγότερο άγχος και νεύρα. Πάω να ετοιμαστώ.


Σχόλια