Ο Σταύρος διαμαρτυρεται για τα διόδια της Κατερίνης με ένα ποδήλατο: Μια πορεία Θεσσαλονίκη-Κατερίνη



 Το ποδήλατο του Σταύρου

Το πρωί του Σαββάτου ο Σταύρος Αθανασάκης θα πάρει το ποδήλατο του και  θα διαμαρτυρηθεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο, για τα διόδια της διαδρομής Θεσσαλονίκη-Κατερίνη.
Θα ξεκινήσει από την πόλη μας και θα καταλήξει στην Κατερίνη.
Ο Σταύρος σε τηλεφωνική μας εποικινωνία τόνισε «Ο σκοπός μου για αυτό το εγχείρημα ξεκίνησε για προσωπικούς μου λόγους. Καταρχήν ζω την ταλαιπωρία των διοδίων συνέχεια, καθώς η σύζυγός μου είναι από την Πιερία. Ζούμε στη Θεσσαλονίκη.
Το τυπικό Σαββατοκύριακο στην Κατερίνη έχει γίνει πλέον κάτι που πρέπει να προγραμματιστεί ανάλογα με τα οικονομικά μας. Επιπλέον η Πιερία είναι αποκλεισμένη. Από όποια πλευρά της και να θέλεις να βγεις πρέπει να πληρώσεις διόδια. Η τιμή της βενζίνης και τα διόδια δεν επιτρέπουν την εύκολη μετακίνηση. Το ποσό μαζί με τα διόδια και την βενζίνη είναι περίπου 40 ευρώ, με τα διόδια στα 7 ευρώ, πήγαινε- έλα» είπε.
«Ο πρώτος λόγος για τον οποίο το κάνω είναι για να επιβραβεύσω τον εαυτό μου για την προσπάθεια που έκανε ενάμιση χρόνο τώρα. Έκοψα το τσιγάρο και τρώω πλέον διαφορετικά. Αθλούμαι. Ήμουν 100 κιλά πριν κάποιο διάστημα και αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να πετάξω τα περιττά κιλά από πάνω μου, ήθελα να ξεκινήσω να πηγαίνω στη δουλειά με το ποδήλατο. Ενάμιση χρόνο αργότερα και 30 κιλά λιγότερος είμαι πλέον έτοιμος να κάνω κάτι που πριν, ακόμα και στα δικά μου μυαλό, φάνταζε απίστευτο. Ο άλλος λόγος, εξίσου σημαντικός, είναι ότι με αυτήν την κίνηση θα κάνω και εγώ, ο ένας, κάτι για να διαμαρτυρηθώ για μια κατάσταση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση για τα διόδια. Συμβολικά θα δείξω ότι με αναγκάζουν να κάνω την απόσταση αυτή με το ποδήλατο».
«Αναγκάζουν τον κόσμο να ταλαιπωρείτε πηγαίνοντας μέσα από χωριά για να αποφύγει το κόστος των διοδίων. Απίστευτη ταλαιπωρία».
Ακόμη δήλωσε πως υποστηρίζει την Ομάδα Εθελοντικής δράσης Πιερίας, αλλά δεν είναι εκπρόσωπος τους «την οποία οι περισσότεροι θα γνωρίζετε από το «κίνημα της πατάτας». Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη ομάδα, τον περασμένο Φλεβάρη αντέδρασε μαζί με κατοίκους της περιοχής στο άνοιγμα των διοδίων στο Αιγίνιο με αποτέλεσμα  την κινητοποίηση δυνάμεων ΜΑΤ και την δημιουργία επεισοδίων.

Ατομική δήλωση, παράδειγμα προς μίμηση
 Ο Σταύρος θα ξεκινήσει από το κέντρο της Θεσσαλονίκης στις 6 το πρωί με το ποδήλατο του και θα ακολουθήσει την εξής  διαδρομή:
Θεσσαλονίκη, Σίνδος (μέσω οδού Πόντου), Χαλάστρα, Κύμινα, Μάλγαρα, Κλειδί, Μεγάλη Γέφυρα, Αιγίνιο, Διόδια Αιγινίου και από εκεί μέσω της παλιάς Εθνικής οδού, στην Κατερίνη.
«Τη διαδρομή θα την κάνω με ένα PEUGOT 103 του 1987. Οι έμπειροι ποδηλάτες ξέρω ότι τώρα τραβάτε τα μαλλιά σας αλλά έχει και το ποδήλατο που θα χρησιμοποιήσω τη σημασία του για εμένα» τονίζει στο site του http://trollingstone.gr/ , από όπου ξεκίνησε και όλη η δημοσιοποίηση της διαμαρτυρίας του.
Συμπλήρωσε ακόμη πως η διαμαρτυρία του είναι και μια δήλωση ατομική που θέλει να δείξει στο σύνολο ότι πρέπει να βρισκόμαστε σε επαγρύπνηση και να διαμαρτυρόμαστε απέναντι σε ότι μας ενοχλεί.
«Ήθελα να κάνω κάτι, να μην είμαι στάσιμος. Να πω στα παιδιά μου όταν μεγαλώσουν ότι κάποτε έκανα μια διαμαρτυρία μόνος μου, για εσάς, για να
σας μάθω πως πρέπει να διαμαρτυρόμαστε για όσα μας ενοχλούν».
Κλείνοντας, ο Σταύρος στο site του http://trollingstone.gr ενημερώνει τους φίλους του:   
«1. Έχω προετοιμαστεί κατάλληλα. Έχω κάνει μεγάλες διαδρομές και δε θα επιχειρούσα να κάνω κάτι που δε μπορώ. Πήρα συμβουλές και πληροφορίες από ανθρώπους που κάνουν χρόνια ποδηλασία. Ξέρω που είναι τα όρια μου. Δεν είμαι αθλητής και δε με ενδιαφέρει εν προκειμένω να κάνω ρεκόρ. Λάου -λάου θα πάω. Και φυσικά δε συστήνω σε κάποιον να κάνει κάτι παρόμοιο χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία.
2. Με την κίνηση μου αυτή υποστηρίζω αλλά δεν εκπροσωπώ την Ομάδα Εθελοντικής δράσης Πιερίας. Θέλω να πω, δεν με έβαλαν αυτοί να το κάνω δε μου το πρότειναν αυτοί να το κάνω. Την απόφαση την πήρα μόνος μου. Το λέω για να μη μπλέξουν σε ανώμαλα ρήματα οι άνθρωποι.
3. Στα διόδια Αιγινίου σκοπεύω να παραδώσω ένα κείμενο διαμαρτυρίας.
4. Όσοι από εσάς θέλετε, μπορείτε να παρακολουθήσετε την διαδρομή μου εκείνη την ημέρα στο Twitter και στο hashtag #Skordo_ride. Θέλω την συμπαράσταση και τις ευχές σας».

Σχόλια