H Angelina Jolie αγαπάει τη ζωή και δηλώνει πως η γνώση είναι δύναμη

Η Angelina Jolie τολμάει. Πάντα τολμούσε. Ζούσε στα άκρα. Τουλάχιστον αυτό βλέπαμε και βλέπουμε σαν θεατές της διάσημης ζωής της τόσα χρόνια.
Άλλοτε οι επιλογές της ήταν αποδεκτές από το κοινό και άλλοτε όχι.  Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει μια μεγάλη στροφή στην προσωπική της ζωή και έχει αφοσιωθεί στο φιλανθρωπικό της έργο, προσέχει την οικογένεια της, παντρεύτηκε τον σύντροφο της και ακόμη έκανε και στροφή στην επαγγελματική της καριέρα και στράφηκε στη σκηνοθεσία.
Πριν από κάποιους μήνες με ένα άρθρο της στους New York Times ενημέρωσε το κοινό πως υποβλήθηκε σε διπλή προληπτική μαστεκτομή καθώς έφερε το γονίδιο του καρκίνου, λόγω κληρονομικότητας από την μητέρα της Marcheline Bertrand και δημιούργησε έναν μικρό πανικό στα social media αλλά και στην κοινή γνώμη. Πολλοί «καλοθελητές» βιάστηκαν να πουν πως η Jolie ήθελε να βάλει σιλικόνη στο στήθος και μας το παρουσίασε σαν μαστεκτομή. Λες και αν ήθελε να βάλει σιλικόνη θα μας ενημέρωνε βάζοντας το άρθρο στους Times.  Άλλοι βγήκαν και είπαν πως θέλει να πλουτίσει του πλαστικούς χειρούργους και έκανε συμφωνία κάτω από το τραπέζι για να προωθήσει τις μαστεκτομές και τις επεμβάσεις σιλικόνης!!! Και τι δεν ακούστηκε....

Προσωπικά τότε τάχθηκα υπέρ της (skondranig.blogspot) καθώς ξέροντας πως είναι ο καρκίνος και τι κάνει στο σώμα μιας γυναίκας (επεμβάσεις, χημοθεραπείες κλπ) είπα πως ναι και εγώ θα προχωρούσα σε προληπτική μαστεκτομή αν ήξερα πως είχα 85% πιθανότητες να νοσήσω στον μαστό.
Σήμερα η Angelina Jolie μας επιβεβαίωσε και πάλι μέσα από τους New York Times πως προχώρησε στην επέμβαση που ψιθυριζόταν από τότε πως θα κάνει. Αφαίρεσε τις ωοθήκες της. Και πάλι λόγω του καρκίνου και πάλι προληπτικά.
Για να δούμε τώρα τι θα ακούσουμε από τους καλοθελητές...

Η ίδια στο άρθρο της έγραψε:
«Πριν από δυο εβδομάδες μου τηλεφώνησε ο γιατρός με τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου. Μου είπε ότι η CA-125  είναι φυσιολογική και ανέπνευσα με ανακούφιση, αφού αυτός ο δείκτης, αυτή η πρωτεΐνη στο αίμα, καταγράφει τον καρκίνο ωοθηκών. Είναι μια εξέταση που κάνω κάθε χρόνο εξαιτίας του οικογενειακού ιστορικού μου. Όμως μου είπε πως έχουν ανέβει οι δείκτες που δείχνουν την ύπαρξη κάποιας φλεγμονής και αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη καρκίνου. Ήθελε να με δει επειγόντως χειρουργός και να ελέγξει τις ωοθήκες μου. Προσπάθησα να είμαι ήρεμη, να είμαι δυνατή, να σκέφτομαι πως δεν έχω λόγο να ανησυχώ, πως θα ζήσω για να μεγαλώσω τα παιδιά μου και να μεγαλώσω τα εγγόνια μου. Τηλεφώνησα στον άντρα μου στη Γαλλία που έφτασε με αεροπλάνο σε λίγες ώρες. Το όμορφο με αυτές τις στιγμές στη ζωή είναι πως έχεις τόση διαύγεια».  γράφει μεταξύ άλλων για να καταλήξει πως προετοίμαζε τον εαυτό της ψυχολογικά και συναισθηματικά, «συζητούσα τις πιθανότητες με τους γιατρούς, έκανα έρευνες για εναλλακτικές ιατρικές μεθόδους και κατέγραφα τις ορμόνες μου, για πιθανά υποκατάστατα των οιστρογόνων ή της προγεστερόνης. Αλλά ένιωθα πως έχω ακόμα χρόνο για να κάνω την επέμβαση». Τελικά προχώρησε στην επέμβαση και λόγω αυτής μπήκε και σε αναγκαστική εμμηνόπαυση. Στα 39 της. Και φυσικά δεν μπορεί πια να κάνει άλλα παιδιά. Χαρακτηριστικά αναφέρει πως πρόλαβε να κάνει τα δικά της παιδιά σε αντίθεση με άλλες γυναίκες που αναγκάζονται να προβούν σε μια τέτοια επέμβαση πριν τεκνοποιήσουν.

H Jolie, προσωπικά πιστεύω πως έγραψε το κείμενο αυτό, όπως και το προηγούμενο για την μαστεκτομή για να δώσει δύναμη στις γυναίκες όλου του κόσμου και να δηλώσει πως δεν χρειάζεται να στέκουμε αβοήθητες απέναντι στον καρκίνο και να περιμένουμε να νοσήσουμε αλλά να λάβουμε δραστικά μέτρα και να σταματήσουμε να ζούμε με τον φόβο της αρρώστιας. Η ηθοποιός το τόλμησε και γράφει τις εμπειρίες της για να εμψυχώσει και άλλες γυναίκες σε όλη τη γη που σκέφτονται να προχωρήσουν σε ανάλογες επεμβάσεις. Και τις αξίζουν συγχαρητήρια γι ‘αυτό.

Αναφέρει ακόμη πως θα έρθουν αλλαγές στη ζωή της και στο σώμα της λόγω της συγκεκριμένης επέμβασης αλλά δεν φοβάται πια, όχι γιατί  είναι δυνατή   αλλά γιατί πια αποτελεί μέρος της ζωής της αυτό. Είναι όλα μέσα στη ζωή, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Κλείνει λέγοντας πως αποφάσεις σαν αυτήν δεν είναι εύκολες. Αλλά πρέπει να παίρνουμε τον έλεγχο της ζωής μας και να αντιμετωπίζουμε ότι θέμα υγείας έρχεται μπροστά μας. Παίρνοντας συμβουλές, μαθαίνοντας για το τι μπορούμε να κάνουμε, ποιες είναι οι επιλογές μας και τι είναι καλό για εμάς.
Καθώς σύμφωνα με την Angelina, «Knowledge is power». H γνώση είναι δύναμη».

Το άρθρο της στους New York Times: nytimes

Σχόλια