Ο Γιώργος Αθανασιάδης "ξεγέλασε τον θάνατο" και διηγείται την μοναδική του ιστορία!

Ο Γιώργος Αθανασιάδης είναι ένας νέος άνθρωπος που πέρασε μέσα από μια δύσκολη ασθένεια και κατάφερε να βγει νικητής. Θέλησε στην πορεία να διηγηθεί την τρικλοποδιά αυτή που του έβαλε η ζωή γράφοντας ένα βιβλίο.
Σε αυτό το βιβλίο το οποίο είναι αυτοβιογραφικό μιλά για τη δύναμη και την ελπίδα που έδωσε και πήρε όλο αυτό το διάστημα. Για τις όμορφες και δύσκολες στιγμές. Μιλά για την ανάγκη που ένιωσε να γράψει την περιπέτεια του αυτή και να φτάσει στο ευτυχισμένο σήμερα. 
Ο Γιώργος Αθανασιάδης μου είπε λίγα λόγια για το βιβλίο του “Ξεγελώντας το θάνατο”.


Μίλησε μου για την προσωπική σου ιστορία που σε ώθησε να γράψεις αυτό το αυτοβιογραφικό βιβλίο.

Αυτό που με ώθησε να συγγράψω την αυτοβιογραφία μου είναι ότι, άθελα μου, έγινα για πολύ κόσμο παράδειγμα προς μίμηση. Παράδειγμα δύναμης και ελπίδας. Έζησα μια ζωή με πάθος, ακολουθώντας τα θέλω μου και όχι τα πρέπει. Έζησα υπέροχες στιγμές. Έζησα όμως και λιγότερα ωραίες. Όλες τους όμως ήταν ακραίες!

Ένιωσες την ανάγκη να την διηγηθείς για να περάσεις κάποιο μήνυμα;

Ναι ένιωσα αυτή την ανάγκη. Θέλω να δείξω ότι ο καρκίνος δεν είναι ανίκητος. Ότι με πίστη, τύχη, χαμόγελο και θετική σκέψη τα πάντα μπορούν να ανατραπούν.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους ανθρώπους που στάθηκαν ως βράχοι δίπλα μου στις δύσκολες στιγμές.
Ανθρώπους άγνωστους που με στήριξαν σαν αδέρφια και που μου έκαναν την τιμή να γίνω μέλος της οικογένειας τους.
Θέλω να μιλήσω για τον κοινωνικό ρατσισμό. Για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους καρκινοπαθείς και γενικότερα τα ΑμεΑ.
Θέλω να μιλήσω για το σάπιο σύστημα υγείας στην Ελλάδα και κατά προέκταση για το Ελληνικό κράτος.

Διάβασα από μια ανάρτηση σου στα social media πως χρειάστηκες τρία χρόνια για να γράψεις το βιβλίο αυτό. Πως θα περιέγραφες όλο αυτό το διάστημα; 

Ήταν δύσκολα χρόνια με πολύ έντονες συναισθηματικές στιγμές. Ήρθαν στιγμές που λύγισα και αποφάσισα να σταματήσω. Ήρθαν όμως και στιγμές που γελούσα σαν μικρό παιδί. Η μεγαλύτερη όμως δυσκολία μου ήταν ότι δεν είχα καμιά σχετική εμπειρία στο πως γράφετε ένα βιβλίο. Πράγματα που μου φαινόταν δυσνόητα, αποδείχτηκαν  στην πορεία πολύ απλά. Όταν όμως έφτασε η μεγάλη στιγμή και έγραψα την λέξη τέλος τότε ένιωσα περισσότερο περήφανος από ποτέ. Αυτό που ένιωσα ήταν κάτι μοναδικό!

Πως είδαν οι φίλοι και γνωστοί σου την κίνηση αυτή, να γράψεις ένα βιβλίο;

Κάποιοι ενοχλήθηκαν, κάποιοι άλλοι δεν πίστεψαν ότι θα  καταφέρω να το ολοκληρώσω. Οι περισσότεροι όμως χάρηκαν και με στήριξαν καθ όλη την διάρκεια της προσπάθειας μου. Ειδικά η μητέρα μου και ο γραφίστας μου με τον οποίο πλέον μας συνδέει  στενή φιλία.

Πότε θα γίνει η παρουσίαση του βιβλίου και που και πότε θα κυκλοφορήσει το βιβλίο;

Η παρουσίαση θα γίνει την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου στις 12 το πρωί στον κινηματογράφο Ολύμπιον στην Πλατεία Αριστοτέλους 10 στην αίθουσα Παύλος Ζάννας στον 5ο όροφο. Τo βιβλίο είναι ιδιωτική έκδοση και προς στιγμήν δεν θα πωλείται στα βιβλιοπωλεία.

Σχόλια