Christmas Overdose: Κάθε χρόνο τα ίδια: Στολίσατε; Στολίσατε;


 Κεντρικός δρόμος της Βαλέτας στη Μάλτα 

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή τα ίδια και τα ίδια. 
-Στολίσατε; Στολίσατε;
 -Όχι. 
-Ε μα καλά τι περιμένετε; Το Πάσχα;

Βρε μπελά που βάλαμε στο κεφάλι μας με την κάθε τρελή κάθε χρόνο να νοιάζεται για το δικό μου το σπίτι αν του έβαλα λαμπάκια ή όχι. 
Σκέφτομαι στην επόμενη “θεία” που θα ρωτήσει φέτος  -γιατί στο εξωτερικό που λες,  δεν συναντάς ενοχλητικές “θείες” στο δρόμο αλλά πλέον σε παίρνουν τηλ. - οπότε στην επόμενη θα απαντήσω το εξής: Όχι λέω να μην στολίσω φέτος γιατί δεν τα πολύ πιστεύω αυτά. Φυσικά και καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει… Αλλά τουλάχιστον θα ακούσω μια χρονιά το κήρυγμα του Ιησού και θα γλιτώσω μια και καλή για τις επόμενες. Πως λέει η μάνα μου όταν αρχίζουμε περί θρησκειών το “καλά ας την αυτήν! ιεχωβού έχει γίνει” και σταματάει η κουβέντα, έ κάπως έτσι!

 Λαμπάκια...παντού!
Για να ξεκαθαρίσουμε το θολωμένο τοπίο έχω να σας πω πως ουδέποτε ήμουν των θρησκειών και οι γιορτές όλων των ειδών όπως έχω ξαναναφέρει σε αυτό εδώ το μικρό blog με μελαγχολούν. Είτε είναι Χριστούγεννα, Πάσχα, γενέθλια (γιορτάζουμε που μεγαλώνουμε, μη χειρότερα!!!), γιορτές και άλλα.
Συνεπώς να στολίσω για κάτι που με μελαγχολεί δεν το βλέπω να γίνεται...
Πρέπει δηλαδή να στολίσω ένα νεκρό δέντρο για να πείσω ότι πιστεύω και μπλα μπλα μπλα απλώς βαριέμαι.

 Άσε που στόλισε -ξεστόλισε γίνεται στο σπίτι χαμός και δεν έχω καμία όρεξη συμμαζέματος και νοικοκυροσύνης-παστροσύνης. Γιατί δεν είμαι ούτε νοικοκυρά. Βεβαίως. Ούτε από αυτό. 
Για όλες εσάς (γιατί ας το παραδεχτούμε οι γυναίκες λυσσάτε “δεν θα στολίσουμε αγάπη μου”;) που έχετε την όρεξη μπράβο σας και καλά Χριστούγεννα και καλά ξεστολίσματα μετά. Αλλά μην μου κλαίγεστε και παραπονιέστε. Ούτε να μου δικαιολογήστε ότι στολίζετε “για το παιδί” γιατί το παιδί εσείς το μάθατε. Και by the way όχι ζαλίσματα του τύπου “στόλισε καλέ τι περιμένεις”; Γιατί η απάντηση έρχεται: Του χρόνου! του χρόνου! 

Για να μην σας κακοκαρδίσω εντελώς και με λέτε και Σκρουτζ (γρουσούζα), γιορτές είναι, οι κατάρες πιάνουν,- ποτέ δεν ξέρεις- να σας ενημερώσω ότι εδώ στα εξωτερικά- βλέπε Βαλέτα- στολίσαμε για φέτος! Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2018 η όμορφη πόλη μας έβαλε τα γιορτινά της και λούστηκε στο φως των ηλεκτρικών λαμπτήρων κάνοντας στην κυριολεξία τη νύχτα μέρα!. Για όλους εσάς που αγαπάτε τις γιορτές των Χριστουγέννων, στην κεντρική οδό παίζει και χριστουγεννιάτικα όλη μέρα μέχρι τις 12 το βράδυ για να μπεις στο κλίμα καλύτερα. Καταλαβαίνεις τι overdose παθαίνω κάθε φορά που τη διασχίζω.

 Το διάσημο δέντρο από Mdina glass
Το δέντρο τους όμως ακόμη και για μένα είναι πανέμορφο. Εξ' ολοκλήρου όλο φτιαγμένο από φυσητό γυαλί από την Mdina αποτελεί ένα πολύχρωμο έργο τέχνης και το συναντάς μπαίνοντας λίγο μετά τις πύλες της πόλης.
Άντε και του χρόνου!


ΥΓ. Ο Μπουτάρης σας στόλισε ή ακόμη έτσι σας έχει;




Δήλωση μετάνοιας 

Με το παρόν κείμενο και τις οποιοδήποτε εκφράσεις που χρησιμοποιώ μέσα σε αυτό δεν έχω σκοπό να θίξω οποιοδήποτε θρησκεία πιστεύεις. Είναι καθαρά και ξάστερα χιουμοριστικό. Ευχαριστώ. 










 To Χ. δέντρο 

 Republic street, Valletta






Σχόλια