Masterclass, χορό ή θέατρο; H Αθήνα διαθέτει τα πάντα και παντού!- Προτάσεις εξόδου

 πηγη φωτο: Discover Greece


Masterclass, χορό ή θέατρο;  H Αθήνα διαθέτει τα πάντα και παντού!
Προτάσεις εξόδου πολλές και δεν ξέρεις που να πας πρώτα! Σας έχω ετοιμάσει λίγες και εκλεκτές προτάσεις για το επόμενο διάστημα.

Αναλυτικά:

LOVE ME BRO

του Πέτρου Μαρμαρινού



Σε μία μικρή πόλη της Ελλάδας ζουν ο Τζίμης, ένας πλασιέ φτηνών αρωμάτων, και ο Τόνυ, ο μικρότερος αδελφός του. Σ’ ένα σπίτι όπου τα κόμικς και τα γυναικεία παπούτσια δεσπόζουν, τα δύο αδέλφια, έχοντας αναπτύξει μία περίεργη σχέση, συμβιώνουν και αναζητούν -ο ένας μέσω του άλλου- μια καλύτερη ζωή. Α, έχουν και έναν σκύλο. Τον Ομάρ.

Δύο αδέρφια, μια μάνα, μια πόρνη κι ένας σκύλος... σε μια μαύρη κωμωδία για τη ζωή και την αγάπη.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Πέτρος Μαρμαρινός
Σκηνικά: Έλλη Εμπεδοκλή
Κοστούμια: Λένια Πριόνα
Φωτισμοί: Νίκος Βούλγαρης

ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ

Πέτρος Μαρμαρινό
Δημήτρης Δαμιανός
Κίρκη Ιωσηφίδου
Ειρήνη Γρέκα


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Τετάρτη 21:15
Σάββατο 22:00

(εκτός από Σάββατο 5/5 και Σάββατο 12/5)

Διάρκεια: 75 λεπτά

Εισιτήρια:
Γενική Είσοδος: 12€
Μειωμένο: 9€


Προπώληση: Από 8€

 Viva.gr  και στα φυσικά σημεία πώλησης της Viva (μετά από τηλεφώνημα στο 11876) BP, EKO, PUBLIC, βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Seven Spots, ΙΑΝΟΣ, Reload και Media Markt.



Συζήτηση – Masterclass του Alexandre Desplat στην Αθήνα 



Ο ελληνικής καταγωγής πολυβραβευμένος συνθέτης Alexandre Desplat θα ταξιδέψει στην Αθήνα προσκεκλημένος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, για να παραλάβει το φετινό Τιμητικό Βραβείο Ίρις, για την προσφορά του στην 7η Τέχνη.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης του, θα βρεθεί στο Ωδείο Αθηνών, για μια συζήτηση – Masterclass με τον συνθέτη και καθηγητή του Ωδείου Αθηνών Χαράλαμπο Γωγιό, για τον ρόλο της μουσικής στον κινηματογράφο.

Η εκδήλωση θα είναι ανοιχτή για το κοινό και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 24 Απριλίου στις 12:00, στην ανακαινισμένη αίθουσα συναυλιών «Άρης Γαρουφαλής» του Ωδείου Αθηνών.

Ο Alexandre Desplat έχει συνθέσει μουσική για τον κινηματογράφο και το θέατρο, ενώ έχει διατελέσει και πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του 71ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας.

Κέρδισε το πρώτο του Oscar το 2014, για την ταινία The Grand Budapest Hotel και το δεύτερο για την ταινία The Shape of Water, το 2018. Επίσης, έχει κερδίσει άλλα 88 βραβεία (Golden Globes, César, BAFTA, κ.α.), έχοντας συνολικά περισσότερες από 200 υποψηφιότητες.

Στον κινηματογράφο, έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως οι: Jacques Audiard, Roman Polanski, Stephen Frears, Wes Anderson, Ang Lee, David Fincher, Tom Hooper, Terrence Malick, Ben Affleck, Kathryn Bigelow, George Clooney κ.ά.

Μεταξύ των ταινιών που έχει υπογράψει μουσικά είναι οι: The Tree of Life, The King’s Speech, Zero Dark Thirty, Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2, The Ides of March, The Curious Case of Benjamin Button, Rise of the Guardians, Syriana, Argo, the Ghost Writer, κλπ.



Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κούν: O Bασίλης Παπαβασιλείου συναντά τον Ιωάννη Καποδίστρια 



Μέσα στο πλαίσιο του προγράμματος “200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ; ”που ξεκίνησε ήδη με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τέχνης, ο Βασίλης Παπαβασιλείου “συναντιέται" με τον Ιωάννη Καποδίστρια στη σκηνή της Φρυνίχου τη Δευτέρα 23 Απριλίου, ώρα 21.30.

Τίτλος της “συνάντησης": «Τα πρώτα 200 χρόνια είναι δύσκολα: προεόρτια μιας επετείου που επίκειται».

Η συνάντηση αυτή, εγκανιάζει τις 21 επί σκηνής συναντήσεις που θα πραγματοποιήσουν κατά τη διάρκεια της επόμενης τριετίας σημαντικοί σύγχρονοι καλλιτέχνες με 21 προσωπικότητες-ήρωες της Επανάστασης.


Να υπενθυμίσουμε ότι από τον Μάρτιο του 2018 και για τα επόμενα τρία χρόνια, στο Θέατρο Τέχνης θα πραγματοποιούνται: συζητήσεις με το κοινό, ομιλίες-στρογγυλές τράπεζες με τη συμμετοχή επιστημόνων, εκπροσώπων των γραμμάτων και των τεχνών αλλά και γενικότερα ανθρώπων που θέλουν και έχουν κάτι να πουν, αναγνώσεις κειμένων, μουσικά και θεατρικά δρώμενα, διαγωνισμοί νέων έργων για το θέατρο και για το ραδιόφωνο, αναλόγια, συναυλίες, εικαστικές performances, εκθέσεις, εργαστήρια…

Στόχος: να συναντηθούμε πάνω και κάτω από τη σκηνή και να αναρωτηθούμε με τρόπο συλλογικό και πάνω απ΄όλα δημιουργικό: από πού ξεκινήσαμε, πώς ξεκινήσαμε και πώς φτάσαμε στη σύγχρονη Ελλάδα; Ποιά είναι η σύγχρονη Ελλάδα; “Πώς και κατά πού προχωρά;”

Η τριετής αυτή εορταστική “αναζήτηση”, θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση μεγάλης θεατρικής παραγωγής του Θεάτρου Τέχνης που θα αντλήσει έμπνευση και υλικό απ’ όλες τις δράσεις που θα πραγματοποιηθούν στις δύο σκηνές του, κατά το διάστημα 25 Μαρτίου 2018- 25 Μαρτίου 2021.

Να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση της Δευτέρας 23 Απριλίου με τον Βασίλη Παπαβασιλείου η είσοδος είναι ελεύθερη και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.


Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Φρυνίχου 14, Πλάκα

τηλέφωνο ταμείου: 2103222464


Duende [το πνεύμα της Γης]: Επιστρέφει στο θέατρο Τέχνης Κ. Κουν 




Το Duende επιστρέφει από τις 24 Απριλίου έως τις 30 Μαίου κάθε Τρίτη και Τετάρτη 9.15μμ στο Θέατρο Τέχνης

Ο Σταμάτης Κραουνάκης μελοποιεί Λόρκα στο Θέατρο Τέχνης


Παραστάσεις κάθε Τρίτη και Τετάρτη στις 21.15

Τιμές Εισιτηρίων: 15€ γενική είσοδος,10€ μειωμένο, 8€ ανεργίας

Ανήλικοι και σπουδαστές Ωδείων και μουσικών σχολών 6€


Για να βρούμε το Ντουέντε δεν υπάρχει τίποτε να μας βοηθήσει. Ούτε χάρτης ούτε «σωστοί τρόποι». Το μόνο που ξέρουμε είναι πως καίει το αίμα σαν κοπανιστό γυαλί, πως εξαντλεί, πως σβήνει τη γλυκιά γεωμετρία που μάθαμε, πως κλωτσάει όλα τα στυλ.

Ο ερχομός του προϋποθέτει πάντοτε μια ριζική αλλαγή όλων των μορφών που στηρίζονται σε παλιές βάσεις. Φέρνει μαζί του ένα συναίσθημα φρεσκάδας εντελώς πρωτόγνωρο. Είναι μια δύναμη κι όχι μια λειτουργία, μια πάλη κι όχι μια αφηρημένη έννοια.

Το εμβληματικό κείμενο του Λόρκα ανεβαίνει με τα φτερά μιας μουσικής λειτουργίας, παντρεμένο με δέκα μελοποιημένα ποιήματά του από το libro de poemas.

Μια μουσική τελετουργία για την Τέχνη, τον Θεό, τον Έρωτα και τον Θάνατο. Για το κρυμμένο πνεύμα μιας πληγωμένης πατρίδας.

Για τη μαγική αυτή δύναμη, το πνεύμα της γης, που μοιράζει τα αγκάθια της φωτιάς του σε όποιον τα γυρέψει.

Μετάφραση κεμένου: Ολυμπία Καράγιωργα

Μετάφραση ποιημάτων: Ανδρέας Αγγελάκης

Σύνθεση τραγουδιών – διδασκαλία παράστασης- Ερμηνεία: Σταμάτης Κραουνακης

Βοηθός: Χρήστος Γεροντίδης

Μουσική επεξεργασία: Σταμάτης Κραουνάκης, Βασίλης Ντρουμπογιάννης, Βάιος Πράπας , Γιώργος Ταμιωλάκης

Σκηνογραφική επιμέλεια: Χριστίνα Κάλμπαρη

Σχεδιασμός Φωτισμών: Στέλλα Κάλτσου

Κοστούμια: Θοδωρής Καραγκούνης, L'A Pro atelier

Συνομιλούν και ερμηνεύουν τα τραγούδια:

Χρήστος Γεροντίδης

Κώστας Μπουγιώτης

Και οι μουσικοί:

Πιάνο: Βασίλης Ντρουμπογιάννης

Τσέλλο: Γιώργος Ταμιωλάκης

Με την ευγενική χορηγία της Ισπανικής πρεσβείας




Από τί υποφέρετε; από Ύπαρξη
Νέος Κύκλος παραστάσεων από 13 έως 29 Απριλίου για το έργο της ομάδα χορού ‘Αμάλγαμα’ της Μαρίας Γοργία




Βασισμένο σε συνεντεύξεις και ποιήματα του Νίκου Καρούζου


Χώρος Αμάλγαμα

Μενάνδρου 47, 5ος όροφος, Αθήνα


Παραστάσεις:

13 έως 19 Απριλίου, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή

ώρα έναρξης 21.00 / διάρκεια: 75 λεπτά

είσοδος ελεύθερη με συνεισφορά

απαραίτητη τηλεφωνική κράτηση στο 6944686991 και στο 6975619682

ο χώρος υποδέχεται αυστηρά έως 45 άτομα


“από τί υποφέρετε; από Ύπαρξη”


Το νέο έργο της Μαρίας Γοργία και της ομάδας Αμάλγαμα πραγματεύεται το διαιώνιο ζήτημα της μη αποδοχής του Θανάτου, της φθοράς του σώματος αλλά και της ουσιαστικής σύνδεσης και «κυκλικής» σχέσης μεταξύ Ζωής και Θανάτου. Η ποίηση και κυρίως η προσωπικότητα του πολύ σημαντικού ποιητή Νίκου Καρούζου αποτελούν την κύρια πηγή έμπνευσης της χορογράφου καθώς παντρεύονται και αναζωπυρώνουν τις δικές τις αγωνίες σε ό,τι αφορά την φθαρτότητα του σώματος, καθώς και τα αναπάντητα και βασανιστικά ερωτήματα περί Θανάτου και Ύπαρξης. Με επιλογές από τα λεγόμενά του στις συνεντεύξεις που κατά καιρούς έδινε, («Συνεντεύξεις του Νίκου Καρούζου», εκδόσεις Ίκαρος)αλλά και από το ποιητικό του έργο, η χορογράφος στοχεύει να αναδείξει τη φυσιογνωμία ενός σπάνιου ανθρώπου που δε λύγισε, δεν πήγε με τα νερά κανενός συστήματος, και έφυγε χωρίς την αναγνώρηση που του άξιζε από την πολιτεία.

Ο χώρος του Αμάλγαμα στη Μενάνδρου έχει και φέτος επιλεγεί και εν μέρη αλλαχθεί (διατηρώντας όμως τα ουσιαστικά του χαρακτηριστικά),ώστε να παραπέμπει σε κάποιες σκηνές σε πισίνα.Ενώ η θάλασσα είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στην ποίηση του Καρούζου, εδώ επιλέγεται το εμφιαλωμένο σε μπουκάλια νερό, δημιουργώντας αντιφάσεις και συμβολισμούς, αλλά και ομόφωνα νοήματα με κάποια από τα λεγόμενα του ποιητή: « Σας θέλω λιγάκι τρελούς, να ξεφεύγετε από κείνα τα εμφιαλωμένα νοήματα της φιλοσοφικής διαλεκτικής, να ξεφεύγετε. Η ζωή δε θέλει πώμα».

Οι θεατές καλούνται και σε αυτό το έργο να «συνομωτήσουν» με τους περφόρμερς ακολουθώντας τις οδηγίες τους, που σε κάποιες σκηνές τους ζητούν να ακολουθήσουν τη διαδικασία προσέλευσης στο χώρο αυτού του ξεχωριστού Θερέτρου-Ναού....

Στο έργο πρωταγωνιστεί η νεώτατη, δυναμική Δάφνη Σταθάτου, ως το σώμα της ψυχής του Καρούζου, θα μπορούσε να πει κανείς, το νεανικό, φλογερό σώμα που παλεύει με «την παγίδα της ύπαρξης»*...Ο άνθρωπος με τις έντονες αντιφάσεις, ο Νίκος Καρούζος, είναι στα μάτια της χορογράφου, ένα φλογερό, ταλαιπωρημένο παιδί. Οι δυό ακόμα Καρούζοι του έργου, η υψίφωνος Λητώ Μεσσήνη που τραγουδά, παίζει και κινείται, καθώς και η ίδια η χορογράφος, δεν πλαισιώνουν απλά την πρωταγωνίστρια, αλλά δημιουργούν ένα δραματουργικό όλον και ένα παιχνίδι ανάμεσα στο σώμα, το λόγο, την οπερατική φωνή και το αντικείμενο.

Η επιλογή του φύλου της Γυναίκας δεν είναι βέβαια καθόλου τυχαία. Για άλλη μια φορά η χορογράφος ασχολείται με το έμφυλο ζήτημα, έχοντας γυναίκες να παίζουν και να μιλάνε τον «ανδρικό» λόγο του ποιητή, και συχνά «ανδρικά» λόγια σε αρκετές σκηνές.

Στις επιλεγμένες άριες από το συγκεκριμένο έργο του Μπαχ (Κατά Ματθαίων Πάθη) έχουν προσαρμοστεί μέρη από ποιήματα του Καρούζου από την ίδια τη χορογράφο.

Τέλος, σε κάποιες σκηνές, εμφανίζονται (όπως και στο προηγούμενο έργο της χορογράφου, «το Μονόπετρο του Πύργου») ερασιτέχνες περφόρμερς, έτσι ώστε να υπάρξει το στοιχείο του ακατέργαστου και αφτιασίδωτου ρεαλισμού, και να συγχέεται το πραγματικό με το παραστασιακό-αναπαραστατικό.

Συντελεστές

Σύλληψη-χορογραφία-σκηνοθεσία: Μαρία Γοργία

Ερμηνεύουν: η Δάφνη Σταθάτου, η υψίφωνος Λητώ Μεσσήνη και η Μαρία Γοργία

Έκτακτη συμμετοχή: Βασίλης Σκαρμούτσος

Κείμενα από συνεντεύξεις και Ποιήματα του Νίκου Καρούζου

Επιλογή κειμένων-προσαρμογή ποιημάτων στα λυρικά τραγούδια και κείμενα: Μαρία Γοργία

Δραματουργική Επιμέλεια: Μιράντα Βατικιώτη

Κοστούμια και σκηνογραφική επιμέλεια: Κωνσταντίνος Ζαμάνης

Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλλης

Μουσική: Κατά Ματθαίων Πάθη, Σεμπάστιαν Μπαχ

Συμμετέχουν: Στέλλα Ατζέμη, Μαρίνα Μπάμπαλη, Ηρώ Τσαρνά και άλλοι

Φωτογραφίες: Αγγελική Σβορώνου

Βίντεο τρέιλερ: Περικλής Μαθιέλλης

Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης

Η παραγωγή του έργου «από τί υποφέρετε; από Ύπαρξη» επιχορηγείται από το ΥΠΠΟΑ και το Αμάλγαμα. 


Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας Arc for Dance Festiva
l



Το Διεθνές Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού ARC FOR DANCE FESTIVAL 10, «ψυχή» του οποίου παραμένει από την πρώτη στιγμή της γέννησής του η Καλλιτεχνική Διευθύντρια Φρόσω Τρούσα, γιορτάζει την πρώτη δεκαετία δράσης του εστιάζοντας σε ερωτήματα που αναδεικνύουν τη θέση και σημασία του χορού στην πολύπλοκη συνδιαμόρφωση του ‘σύγχρονου’.

Διανύοντας τη δέκατη χρονιά της, η διοργάνωση επιβεβαιώνει την πίστη της στην ανοιχτή δυναμική του χορού, όπως αυτή εκφράζεται στη διαρκή αλληλεπίδρασή του με άλλες τέχνες και εκφράσεις· συνεχίζει να δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για την ανάδειξη νεοφυών δημιουργικών κατευθύνσεων και τον ουσιαστικό πειραματισμό πάνω στη γλώσσα του χορού από πρωτοεμφανιζόμενους αλλά και ώριμους χορογράφους· διευρύνει τη συμμετοχή των Ελλήνων δημιουργών στον παγκόσμιο διάλογο για τον χορό με την ένταξή τους σε διεθνή δίκτυα και την πρόσκληση επαγγελματιών και ειδικών του χορού από όλο τον κόσμο στη χώρα μας· ενισχύει την παρουσία του χορού στη δημόσια σφαίρα και προτείνει νέους τρόπους κατανόησης και απόλαυσης της κίνησης.

Η συνεπής ανάπτυξη και συστηματική φροντίδα ενός υγιούς οικοσυστήματος του χορού είναι, από το 2008, έργο της DAN.C.CE Unitiva, της καλλιτεχνικής αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας η οποία οργανώνει το ARC FOR DANCE FESTIVAL, υποστηρίζεται από το κέντρο χορού Dance Cultural Centre (DAN.C.CE) και αποτελεί μέλος του ευρύτερου ευρωπαϊκού δικτύου σύγχρονου χορού Aerowaves – Dance across Europe.

Στο συμβολικό σημείο 10 της ενηλικίωσής της, η πλέον εξωστρεφής και συνεπής πλατφόρμα έρευνας για τον σύγχρονο χορό στην Αθήνα αξιώνει με σαφήνεια και επιμονή τα οργανικά χαρακτηριστικά ενός νευρικού συστήματος, το οποίο τροφοδοτεί, ενδυναμώνει και κινεί το σώμα του χορού με τρόπο που εξασφαλίζει μακροπρόθεσμα την ανάπτυξή του και τον καθιστά κομμάτι της κοινής, καθημερινής, τοπικής αλλά και παγκόσμιας ζωής, μέσα από ένα δίκτυο μεταβολικών αλλαγών και οργανικών συσχετίσεων.

Έτσι, στη φετινή διοργάνωση, που ξεκινά στις 5 Μαΐου και διαρκεί ως τις 27 του ίδιου μήνα, με εκδηλώσεις και δράσεις σε διάφορους χώρους στην Αθήνα, εισάγεται για πρώτη φορά ο θεσμός των ανοιχτών, δυναμικών διαλογικών συναντήσεων ανάμεσα σε δημιουργούς και κοινό. Πιο συγκεκριμένα, οι χορογράφοι Alexandra Waierstall, Λίντα Καπετανέα, Ερμίρα Γκόρο και Πατρίσια Απέργη συνομιλούν με το κοινό και αποκαλύπτουν τη σύνθετη ‘πρώτη ύλη’ του χορογραφικού τους έργου, με αφορμή ένα σώμα επιλεγμένων ταινιών και με άξονα τις επιρροές και τους προβληματισμούς που διαμορφώνουν την προσωπική τους δημιουργική διαδικασία (ΑRC_dialogues).

Νέοι δημιουργοί έχουν για άλλη μια χρονιά την ευκαιρία να παρουσιάσουν το έργο τους και την ιδιαίτερη κινητική τους γλώσσα, να δοκιμάσουν τις ιδέες τους και να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία πεδίου σε επαφή με ένα ευρύ, διεθνές κοινό, στην καθιερωμένη ενότητα του φεστιβάλ που δίνει βήμα σε νέους και ανερχόμενους χορογράφους (ARC_prime movers).

Σε μια πρωτότυπη συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων, το φεστιβάλ ερευνά, με νέα site-specific έργα των Γιάννη Μανταφούνη και Στέλιου Τσάτσου, τα ρευστά όρια ανάμεσα στον χορό και την performance, τις αλληλεξαρτώμενες κινήσεις θεατών και καλλιτεχνών και την εξέλιξη των κινήσεων αυτών σε σχέση με το ίδιο το σώμα του μουσείου-οργανισμού στις πραγματικές και συμβολικές διαστάσεις του (ARC_hitects).

Στον πυρήνα της διοργάνωσης βρίσκονται εννέα παραστάσεις νέων έργων σύγχρονου χορού, τα πέντε από τα οποία παρουσιάζονται στην παγκόσμια πρεμιέρα τους στην Αθήνα. Τα έργα αυτά καλύπτουν ένα ευρύ εκφραστικό τόξο με σημείο αιχμής τον τρόπο σκέψης και εργασίας γυναικών δημιουργών. Πιο συγκεκριμένα, στο Θέατρο ΚΙΒΩΤΟΣ θα παρουσιαστούν από τις 24 ως τις 27 Μαΐου έργα των: Μαργαρίτα Τρίκκα, Alexandra Waierstall, Λίντα Καπετανέα-RootlessRoot & Edivaldo Ernesto, Αναστασία Βαλσαμάκη, Po-Cheng Tsai, Ερμίρα Γκόρο, Jesús Rubio Gamo και Πατρίσια Απέργη (ARC FOR DANCE FESTIVAL).

Η συνθήκη του σκηνικού χώρου τίθεται υπό αμφισβήτηση με μια λούπα χορευτικών συμβάντων που εκτυλίσσεται στα όρια εσωτερικού και εξωτερικού, προγραμματισμένου και τυχαίου, υπομνηματισμού και διατάραξης, πριν την έναρξη των παραστάσεων του παραπάνω τετραημέρου, σε επιμέλεια του Αντώνη Τζούμα (ARC_loop).

Το φεστιβάλ βγαίνει στον δρόμο στο Θησείο με όχημα το έργο Project 1: Alien Express των δύο νέων Σλοβένων δημιουργών Žigan Krajnčan και Gašper Kunšek, και επιχειρεί εντός του ανήσυχου αστικού πεδίου, όπου στα χρόνια της κρίσης εμφανίστηκαν καινοφανείς κοινοτικοί σχηματισμοί και αναδιαρθρώθηκαν τα μη κανονιστικά χαρακτηριστικά εξωστρέφειας της ελληνικής κουλτούρας (ARC_hood).

Η παιδαγωγική της κίνησης αποτελεί καίρια φροντίδα του ARC FOR DANCE FESTIVAL 10 και, με σκοπό να ενισχύσει τη γνώση επαγγελματιών και μη για τις εξελίξεις των χορευτικών τεχνικών, για τα στοιχεία που συνθέτουν τη γλώσσα του χορού, τα εννοιολογικά και παραστατικά ιδιώματά της, οργανώνει μια σειρά σεμιναρίων με τη μορφή workshops υπό την καθοδήγηση των έμπειρων εισηγητών-συντονιστών Paul Blackman, Bush Hartshorn και I-Han Huang της ομάδας B.Dance από την Ταϊβάν. (ARC_hothouse).

Επιδιώκοντας να προσεγγίσει την προβληματική της ‘αναμετάδοσης’ σε σχέση με τον χορό, και έτσι να ανοίξει τη συζήτηση για τη σημασία της παρουσίας, την οικονομία της εμπειρίας στα χρόνια του διαδικτύου και την πολιτική της προσβασιμότητας, η φετινή διοργάνωση εγκαινιάζει και την πρακτική της ζωντανής μετάδοσης (live streaming) ορισμένων από τις παραστάσεις του τετραημέρου σε μεγάλες οθόνες στο κέντρο της πόλης αλλά και στο διαδίκτυο (ARC_flow).

Η είσοδος σε όλες τις δράσεις του φεστιβάλ (παραστάσεις, σεμινάρια, συζητήσεις) είναι ελεύθερη. Πληροφορίες για αίτηση συμμετοχής (στα σεμινάρια) και δήλωση συμμετοχής (σε όλες τις υπόλοιπες δράσεις του φεστιβάλ), καθώς και για ημερομηνίες, ώρες, χώρους διεξαγωγής των δράσεων και τρόπους πρόσβασης παρέχονται στο Πρόγραμμα (παρακάτω).

Το ARC FOR DANCE FESTIVAL είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει στέρεες βάσεις χάρη στη σταθερή υποστήριξη και συμμετοχή της κοινότητας των ανθρώπων του χορού.




Σχόλια