Ποιο είναι το must κούρεμα της σεζόν;-Tαιριάζει σε όλες...



Μετά από χρόνια πειράματα στα μαλλιά μου - κοντά- πολύ κοντά-μακριά-καρέ κλπ. αποφάσισα τελικά πως το κούρεμα που κολακεύει το κεφάλι και δεν αποτελεί βάσανο για τη σύγχρονη γυναίκα σήμερα είναι το αυστηρό καρέ.

Συμφωνεί άλλωστε και η Άννα Γουίντορ μαζί μου καθώς το έχει υιοθετήσει εδώ και αρκετά χρόνια και έχει γίνει και το σήμα κατατεθέν της.

Αποτέλεσμα εικόνας για anna wintour

Προσωπικά το προτιμώ λίγο μακρύτερο, ας πούμε μέχρι του ώμους. Το έχω καθιερώσει και εγώ τα τελευταία χρόνια. Είτε ξανθό, είτε καστανό, είτε λευκό έχει αποδειχθεί ...μαγικό.
Εύκολο στη χρήση, κολακευτικό και ανάλαφρο.



Πρόκειται για ένα άκρως κλασικό κούρεμα που ταιριάζει σε γυναίκες με στρογγυλό πρόσωπο, αλλά και σε όσες έχουν έντονες γωνίες.



Έχει διαχρονική αξία και του ταιριάζει απόλυτα το ίσιωμα. Προσωπικά  μου αρέσει και σγουρό γιατί δίνει μια ανάλαφρη νότα στο όποιο στιλ φέρουμε. 



Τις τελευταίες μέρες το επανέφερε ξανά στα στόματα των απανταχού fashionistas η Βικτόρια Μπέκαμ που κούρεψε την μικρή της κόρη Χάρπερ στο συγκεκριμένο στιλ. 

Αποτέλεσμα εικόνας για harper beckham



Η μικρή εμφανίστηκε με την οικογένεια της, στην πασαρέλα της διάσημης μαμάς της και έκλεψε όλα τα βλέμματα.




Σχόλια